TREENIPÄIVÄKIRJA JA TREENIEN SISÄLLÖT

*Kaupallinen yhteistyö CrossFit Tuusula

Heips! Mä ajattelin pitkästä aikaa laittaa treenipäiväkirjan esille blogiin, tällä kertaa hieman kattavamman version kuin yleensä. Ihan myös siksi, että saatte samalla toivottavasti ideoita myös omaan treeniin. 🙂 

Kuva: Petri Mast

MAANANTAI

CrossFit -treeni, 1h
– Tempaus, 5 x 1

– Valakyykky, 2 x 3 ja 1 x max

TIISTAI

CrossFit -treeni, 1h 30min
– Käsinseisontaprogressiota
– PalautteluWOD, 3 kierrosta rauhalliseen tahtiin: 400m soutua, 400m juoksua, 30sek roikunta vastaotteella, 30sek lankku
– Vatsajumppa, 3 kierrosta: hollowpito 15sek + 15 hollowkeinuntaa, oikea kylki hollowpito 15sek + 15 kylkikeinuntaa, vasen kylki hollowpito 15sek + 15 kylkikeinuntaa, teräsmiespito 15sek + 15 teräsmieskeinuntaa

CrossFit -treeni, 45min
– Toes to bar -progressiota
– 15min AMRAP (as many reps/rounds as possible): 30 hollowkeinuntaa, 30 teräsmieskeinuntaa, 15 varpaat tankoon, 15 GHD selän ojennus

Fasciamethod, 20min

KESKIVIIKKO

CrossFit -treeni, 1h 10min
Karjalan kovin 2017 karsinnat, skaalattu sarja

TORSTAI

Vatsalihastreeni, 1h
– Kuntotestit: selän ojennus GHD-laitteessa, istumaannousu 60sek, istumaannousu ilman jalkatukea, selän staattinen pito (maksimi)
– 20min AMRAP (as many reps/rounds as possible): 30sek L-pito, 3 x PEP, 15 x kahvakuulaheilautus, 10 hollowkeinuntaa, 10 teräsmieskeinuntaa

Fasciamethod, 20min

PERJANTAI

Lepo

LAUANTAI

Fasciamethod, 1h

SUNNUNTAI

Jalkatreeni, 1h 45min
– Kyykky 3 x 5
– Maastaveto 3 x 6

– Pistoolikyykyn tekniikkaa
– Reiden ojennus ja koukistus supersarjana, 3 x 12 + 12
– Vauhditon pituushyppy 3 x 20

Ja loppuun vielä pari sanaa, miten tämä viikko meni omasta mielestä! Ja vastaushan kuuluu, että muuten ihan hyvin, mutta missä peruskestävyystreenit? Niitä ei saisi missään nimessä unohtaa, varsinkin, kun tekee kovia treenejä, niin palautuminen on vähän ripeämpää kun muistaa tehdä peruskestävyystreenejäkin välillä. Onneksi kehonhuoltoa ja lepopäiviä tuli kuitenkin pidettyä.

Miltä sun treeniviikko näytti?

LUE MYÖS: OMAT ENNÄTYKSET JA KEHITTYMINEN CROSSFITISSA

~ Amanda