OMAT ENNÄTYKSET JA KEHITTYMINEN CROSSFITISSA

Nyt kun olen vihdoin saanut kaikki kehittymispostaussarjan artikkelit ulos, niin on aika katsoa miten oon itse kehittynyt! Katsoin blogistani, että 2.6.2016 oon viimeksi julkaissut omia ennätyksiäni CrossFitissa (postaus täällä). Siispä laittelen tähän, miten nuo ennätykset ovat muuttuneet, tosin kaikkia ei ole tullut edes kokeiltua uudelleen vuoden sisään. Alle laitan vielä muutaman muun liikkeen, joista olen maksimeita kokeillut vasta edellisen postauksen julkaisemisen jälkeen. 

Edellisessä postauksessa näkyvät ennätykset ja tämän hetkinen tilanne:

Lisäpainoleuka: 12,5kg (kesä/2015) –> 25,15kg (4/2017)
Tiukka leuka: 11kpl (syksy/2015) –> Ei kehitystä. 
Etukyykky: 70kg (5/2016) –> 75kg (4/2017)
Maastaveto: 117,5kg (5/2016) –> 125kg (4/2016)
Valakyykky: 40kg (3/2016) –> En ole kokeillut uudestaan.
Vauhtipunnerrus: 50kg (3/2016) –> 55kg (4/2017)
Takakyykky: 80kg (5/2016) –> 90kg (3/2017)
Pystypunnerrus: 42,5kg (5/2016) –> 45kg (syksy/2016)
Pystypunnerrus niskan takaa tempausotteella (leveä ote): 32,5kg (1/2016) –> En ole kokeillut uudestaan.

Uusia ennätyksiä:

Penkkipunnerrus: 55kg (2016) –> 60kg (4/2017)
Rinnalleveto ja työntö: 55kg (syksy/2016) –> 60kg (4/2017)
Raaka rinnalleveto: 50kg (syksy/2016) –> 57,5kg (3/2017)
Rinnalleveto (kyykkyyn): 60kg (3/2017)
Lisäpainodippi (nojapuilla): 21,4kg

On kyllä aika siistiä vertailla omia tämän hetkisiä tuloksia vanhoihin tuloksiin. Kehittyminen tapahtuu pikkuhiljaa eikä sitä välttämättä itse kovin hyvin välttämättä edes huomaa, joten kivaa välillä katsoa mihin sitä onkaan oikeasti pystynyt!

Kuva: Petri Mast

LUE MYÖS EDELLINEN POSTAUS: MIKSI EI KANNATA TAVOITELLA HETKEN KESÄKONDISTA

SEURAAVA POSTAUS: AJATUKSIA YRITTÄJYYDEN ALKUTAIPALEELTA 

~ Amanda

amandasilver

2 vastausta artikkeliin “OMAT ENNÄTYKSET JA KEHITTYMINEN CROSSFITISSA”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 4
Tykkää jutusta