JOULUKALENTERI LUUKKU 14: OHJEET RENTOUTUMISEEN

Keskellä viikkoa (tai miksei joka päivälle) on hyvä ottaa pieni paussi ja nollata pää sekä rentouttaa kroppa rentoutumalla. Hyviä keinoja rentoutumiseen ovat mm. rauhallinen jooga tai meditointi. 

dsc_0514

YKSINKERTAINEN MEDITAATIOHARJOITUS

♥ Tee meditaatioharjoitus mukavassa, rauhallisessa paikassa ja varaa harjoitukseen n. 15 minuuttia aikaa sekä tarpeeksi lämmintä vaatetta päälle.
♥ Ota mukava asento, sulje silmäsi. Hengitä syvään.
♥ Keskity vuoroin kehosi jokaiseen osaan ja vapauta ne jännityksestä.
♥ Yritä olla huomioimatta ajatuksiasi, keskity ajatusten sijasta hengitykseen ja lihasten rentouttamiseen.
♥ Lopuksi herättele itsesi rauhallisesti; venyttele, vedä syvään henkeä, avaa silmäsi ja voit jälleen jatkaa päivän tehtäviä uudella energialla! 

~ Amanda

amandasilver

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta