JOULUKALENTERI LUUKKU 4: HIIT -TREENI

Mäpä jaan teille taas treenin, jolla saa hyvin sykkeet ylös ja lihakset väsyksiin lyhyessä ajassa! Kyseessä on nimittäin HIIT -treeni, jossa vaihdellaan kahta eri liikettä. 

Treeniin menee vain 10 minuuttia. Työosuus on 45 sekuntia ja lepo 15 sekuntia. Tee joka toisella minuutilla tiukkaa burpeeta ja joka toisella askelkyykkyhyppyjä. Tee 5 kierrosta. 

dsc_0014dsc_0046

BURPEE PUNNERRUKSELLA

Asetutaan lankkuun, punnerretaan alas ja ylös, noustaan ylös ja hypätään ilmaan. Vatsa pysyy tiukkana ja punnerruksessa rinta koskettaa alustaa. 

dsc_0116

ASKELKYYKKYHYPPY

Hyppää toinen jalka taakse ja toinen eteen niin, että takajalan polvi hipoo maata. Hyppää räjähtävästi ylös ja vaihda samalla jalkojen paikkaa; takana ollut jalka tulee eteen ja edessä ollut taakse. Pidä keskivartalo tiukkana.

~ Amanda

amandasilver

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta