VIIKON MAKSIMIPAINOT JA INSTA LATELY

Huh, ihan hullun raskas treeniviikko takana. Ollaan tehty maksimiykkösiä ja alkaa oleen kroppa aika puhki. Yhtään uutta ennäystä ei tullut, mutta viimeksi kokeilin juuri leikkauksesta toipuneena jolloin kyykyt meni alaspäin, ja nyt olin sentään saanut nostettua voimatasot takaisin. Yläkroppa on kadottanut voimansa tai palautunut huonosti (ollut ihan jumissa koko viikon), mutta tulokset meni pahasti alaspäin.

befunky-collage2

 

Työnnön ja tempauksen maksimia en kokeillut, varmaan vasta ensi viikolla ne vuorossa, mutta tässä nyt tämän viikon tulokset. Merkkaan vielä vertailun vuoksi sulkujen sisään edellisen 8 viikon takaisen tuloksen ja omen kaikkien aikojen ennätyksen (PR). Joissain liikkeissä sain nostettua saman vanhan ennätyksen, mutta yhtään korotusta ei tullut, vaikka joissain liikkeissä ennätys on sama. Oon vaan nostanut saman lukeman ennenkin 🙂 

Penkkipunnerrus: 52,5kg (viime kerralla 55kg (PR eli personal record))
Lisäpainoleuka: 23,9kg (viime kerralla 23,9kg (PR))
Takakyykky: 85kg (viime kerralla 77,5kg, myös aiempi ennätys 85kg)
Maastaveto: 120kg (viime kerralla 120kg (PR))
Pystypunnerrus: 40kg (viime kerralla 45kg (PR))

3 befunky-collage

Erityisesti tohon pystypunnerrukseen oon pettynyt, se huononi edelliskerrasta 5 kilolla joka on aika paljon. Tosin johtuu varmaan huonosta palautumisesta, koska toi oli viikon viimeinen maksimikokeilu eli kroppa oli tossa vaiheessa jo aika puhki. Myös penkki mulla on aika huono, haluisin saada edes sen 60kg.
Maastavetoon ja leuanvetoon oon varsinkin tyytyväinen, mutta muut on aika perus. Kyykyt ei oo menny mun CrossFit”uran” aikana melkeen yhtään eteenpäin, ja siksi niiden osalta onkin jotain aika siistiä tulossa. Siitä lisää vähän myöhemmin. 

Ykköstavoitteina mulla nyt on kuitenkin kyykky 90kg ja muscle up. Muscle upia kokeilin pitkästä aikaa viikko sitten, ja se ei kyllä oo kovin kaukana. Voimaa mulla on siihen tarpeeksi, mutta tekniikkaa pitää vielä hioa että se menee. Mulla jää vasen ranne huonoon asentoon, minkä takia en saa kammettua itseni ylös. Oikea käsi tulee kuitenkin ihan ok niin, että pääsen sen osalta dipin ala-asentoon. Se on siis jo tosi lähellä. Mun Instagramista (@dooittoday) näkee muuten videon yhdestä epäonnistuneesta yrityksestä, käykää kattomassa. 

befunky-collage1

Ja kuvituksena mun Instagramkuvia mitä oon sinne lisäillyt viimeaikoina. Myös treenivideoita oon ottanut sinne vähän enemmän, voin niitäkin lisäillä joskus jos kiinnostaa. Mut löytyy Instasta nimimerkillä @dooittoday.

~ Amanda

amandasilver

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta