CROSSFITTAAJAN TREENIPÄIVÄKIRJA VIIKON AJALTA

Hellurei! Laittelin viime viikon treenit juurta jaksaen ylös, treenipainoineen jne. Meillä menee treenit aina niin, että ensin tulee kevyt viikko, jonka jälkeen keskiraskas ja viimeisenä raskas viikko. Viime viikko oli crossfittreenien osalta raskain, ja peruskuntotreenejäkin olis pitänyt tehdä kolmet, mutta pklenkit jäi kyllä tasan yhteen 😀 

DSC_0250 (2)

Tää teksti sisältää vaan varsinaiset treenijutut, mutta kunnon lämmittelyt kuuluu joka treeniin, vaikken niitä ookkaan erikseen kirjoitellut.

MAANANTAI 6.6.

CROSSFIT 1h20min

  • E2,5MOM (every minute on the minute), 5 kierrosta: parittomat kierrokset 5x takakyykky 80-85% maksimista (62,5kg), parilliset kierrokset 10 korkealle boksille nousua lisäpainoilla (2x12kg kahvakuulat).
  • Löydä maksimi 7m kelkanveto 10 minuutissa: 135kg (tässä loppui aika kesken, olisin halunnut kokeilla vielä lisätä painoa)

KEHONHUOLTO 30min

TIISTAI 7.6.

CROSSFIT 1h

  • Raakatempaus + valakyykky + niskan takaa vauhtipunnerrus 5×1 75% maksimista (30kg)
  • Löydä 15 minuutissa 5 toiston maksimipainot kahvakuulalla tuulimyllyssä, turkkilaisessa istumaannousussa ja vauhtipunnerruksessa: tuulimylly 12/16kg, turkkilainen istumaannousu 12/16, vauhtipunnerrus 16/20 = 92kg

VOIMISTELUCROSSFIT 1h

  • Venyttely (alakroppa)
  • Vatsalihastreeni (istumaannousuja eri asennoissa, hollowrocks)
  • Leuat eri otteilla
  • Aikaa vastaan: 500m soutua, 50 kyykkyä, 50 hollow rocks, 25 burpeeta, 10 leukaa, 5 PEP, tulos: 10:22

KESKIVIIKKO 8.6.

CROSSFIT 1h10min

  • Etukyykky 3×3, 70% levypainoista ja 20% ketjuista. Tangosta ja levypainoista mulla tuli 45/50/50kg ja lisäksi ketjuja arviolta n. 13kg, eli yhteensä painoa n. 58/63/63
  • E1,5MOM, 5 kierrosta: parittomilla cluster x 2 (25-42,5kg), painoa tarkoitus korottaa kierros kierrokselta kakkosmaksimiin, parillisilla korkea boksihyppy (60- n. 68cm). Tulos on clustereiden ja boksin korkeuden summa joka kierrokselta: 487.
  • Kelkantyöntö 5x7sek (naisilla kelkka + 5kg), n. 14m/kierros

VENYTTELY 20min

TORSTAI 9.6.

LEPO

PERJANTAI 10.6.

CROSSFIT 1h25min

  • OT2,5M (on the minute), 5 kierrosta: 1 x takakyykky jota korotetaan kierros kierrokselta 100% maksimista (60/65/70/75/80), kolmitassu, 3 x maastaveto 80% maksimista (95kg)
  • Mun takakyykyn ennätys 80kg muutaman viikon takaa tuntui niin kevyeltä, että oli pakko kokeilla uusi maksimi. Kyykkäsin onnistuneesti 85kg vielä treenin päätteeksi, jeee!

KEHONHUOLTO 30min

LAUANTAI 11.6.

CROSSFIT 1h25min

  • Maksimi vauhtipunnerrus x 3 (47,5kg)
  • Maksimitoistot pystypunnerruksessa (75% maksimista (32,5kg) ja leuanvedoissa (myötäote), 3 kierrosta. Leuat 10/7/6, pystypunnerrus 6/5/6. Tulos: 40 toistoa
  • Vatsa- ja selkäjumppa: 3×15+15 GHD-vatsat + selkäpenkki

SUNNUNTAI 12.6.

KÄVELYLENKKI 55min

Koko viikon tuntui niin hyvältä treenit, todella energinen fiilis ja tuntui, että jaksan vaikka mitä. Tehtiin pitkästä aikaa myös vähän pidempiä leuanvetosarjoja, ja luulin, että ne ois huonontunut kun ei oo pitkään aikaan tullut kunnolla tehtyä, mutta ei ne ollutkaan! Myötäotteella parantunut ja vastaotteella vähintäänkin pysynyt samassa. Tää seuraava viikko onkin nyt ollut kevyempi. Eikös se niin mee, että kun oot ihan parhaassa iskussa, niin sen jälkeen menee taas vähän huonommin, joten on aika ottaa vähän rennompi viikko väliin. 😉 

~ Amanda

amandasilver

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta