Kätevä välipala treenin jälkeen + arvonta ja alennuskoodi -20%

*Yhteistyössä kuntokauppa.fi

DSC_0667

Sain Kuntokaupalta testiin BodyLabin proteiinijauheita sekä shakerin. En käytä proteiinilisiä säännöllisesti, mutta mun mielestä ne on käteviä erityisesti silloin, kun ei ole mahdollisuutta saada kunnon ruokaa treenin jälkeen. Myös jos haluan vähän normaalia proteiinipitoisemman välipalan joka kulkee helposti mukana, turvaudun proteiinilisiin. Etenkin rankan salitreenin jälkeen on hyvä saada proteiinia sekä lisäksi jotain hiilihydraatteja turvaamaan palautuminen. Mitään maustamattomia en tosin suostu pelkilleen juomaan, mutta BodyLabilta löytyy paljon erilaisia makuja, joista jokainen voi itse valita mieleisensä.

PicMonkey Collage

Mä maistoin tosiaan 6 eri makua, joista suklaa ja mansikka-valkosuklaa nousivat mun suosikeiksi. Mansikka-valkosuklaa oli ihanan kermainen ja suklaan ystävä suklaan makuinen proteiinijuoma ei vaan voi mennä pahasti pieleen. Vanilja, mustikka ja caramel milkshake olivat myös hyviä, ainut mistä en pitänyt oli tropical summer sen esanssisen maun takia. Caramel milkshake oli kuin juotava vanukas, vanilja taas toi mieleen valkosuklaan (ja sopii muuten todella hyvin kaikkiin leipomuksiin!) ja mustikkakin yllätti positiivisesti pehmeydellään. Proteiinijauheet ovat oikeen hyviä sellaisenaan esim. maidon sekaan sekoitettuna, tai smoothieiden ym. leipomusten mukana.

Suklaaproteiinijauhe sopii esimerkiksi lettuihin:
1 banaani
2 kananmunaa
2rkl suklaaproteiinijauhetta
Blendaa, paista ja nauti sellaisenaan tai marjojen kera!

DSC_0808 (2)

Shakerissa kulkee mukana sekä neste, että prodejauheet yms. mitä haluat kuljettaa mukana, avaimista pähkinöihin. Aika kätevä keksintö siis!

Arvon nyt yhdelle teistä paketin, johon kuuluu yksi musta shakeri sekä 1kg proteiinijauhetta (maun saa valita itse). Arvontaan voit osallistua jättämällä (terveyteen, liikuntaan, ruokailuun tms blogin aiheeseen liittyvän!) kysymyksen kommenttiboksiin, teen kysymyksistä myöhemmin vastauspostauksen. Muistakaa myös kirjoittaa sähköpostiosoitteenne siihen varattuun kenttään. Arvonta päättyy sunnuntaina 29.11.2015.

Ja jos arpaonni ei tällä kertaa suosi, saat kuitenkin -20% alennuksen BodyLabin tuotteista. Alennus on voimassa 31.12.2015 asti ja koodi on: BLBDIT.

~ Amanda

amandasilver

53 vastausta artikkeliin “Kätevä välipala treenin jälkeen + arvonta ja alennuskoodi -20%”

  1. Treenaatko talvisin ulkona, itselle kun on kova kynnys lähteä talvisin ulos palelemaan? Mansikka- valkosuklaata en ole koskaan maistanut eli valitsen sen.

  2. mikä on sun lempi ja inhokki treeni?:) kiinnostais myös tietää sun mielipide siitä kuinka paljon aerobista voi tehdä salitreenin ja tavoitteellisen lihaksen kasvatuksen ohella?

  3. Lihaskasvua havitellen, kannattaako raskas aerobinen treeni jättää pois kokonaan?

  4. Millaisella aamiaisella sun kokemuksen pohjalta lähtee päivä parhaiten käyntiin?:)

  5. Moikka! Kiitos kivasta blogista, jonkun aikaa olen nyt tätä seurannut. Missäpäin sä käyt treenaamassa crossfitia? Teetkö sitä siellä teillä Pajulahdessa vai jossain boksilla? Tule toki tsekkaamaan CrossFit Lahden iloinen meininki ja hieno porukka, kun niin lähellä käyt koulua! Näistä makuvaihtoehdoista mä valitsisin vaniljan. Se ei oikeestaan koskaan petä!

  6. Mikä/mitkä asiat ovat olleet tähän mennessä tärkeimpiä oppeja koulussa? 🙂

  7. Miten saat motivoitua itseäsi kehonhuoltoon? Jotenkin se tulee niin heposti ohitettua vaikka tärkeyden ja hyödyt tietää.

  8. Miten aloittelevan kuntoilijan kannattaa alussa tasapainottaa aerobinen ja lihaskunto treenit ?

  9. Miten paljon oot omia reenejäs joutunu muuttaan nyt koulun alettua? Ootko joutunu skippaan esim koulun suurten liikuntatuntien määrän takia tai ajankäytön, vai onko pysyny ennallaan?

  10. Miten opiskelijan budjetilla terveellistä ja monipuolista ruokaa? Ja toinen kysymys olisi miten treenit olisi hyvä ajoittaa viikkoon ja päivään? 🙂 Haluun vielä kertoa että sulla on tosi inspiroiva blogi ja kiva kun jaksat useesti postata kaikenlaista!

  11. Jos syötyjen herkkujen määrä on sama, onko ihan sama syökö ne yhtenä päivänä vai pitkin viikkoa? 🙂

  12. Moikka!

    Minua kiinnostaa, kuinka jäsentelet treeniviikkosi ja onko sinulla mitään tiettyä rutiinia/psyykkausta/ valmistautumiskaavaa ennen treeniä?

    Eli suunnitteletko jo ennakkoon mitkä päivät treenaat vai menetkö fiilispohjalta?

    Kiitos ihanasta blogista ja mukavaa joulun odotusta! 🙂

  13. Voi olla että oon vaan missanut mutta olisi kiva kuulla siitä miten mennyt esim. herkuttelun kanssa, kun aiemmin esim. testailit miten 2x herkkupäivää viikossa sopi sulle. Eli siihen liittyen jotain postausta, miten herkuttelet, mitkä fiilikset asian suhteen nyt? Etenkin kun vuosi alkaa kohta oleen lopuillaan ja sulla oli tälle vuodelle uuden vuoden lupauksena esim. herkuttelun kohtuullistaminen. Tästä siis ihan vaan koska itsellä ollut samankaltaisia juttuja ja kiinnostaisi tietää miten ”kohtalotoverin” vuosi sujunut vaikkapa näin kokonaiskuvana(vuoden aikana mitä tapahtunut?) 🙂

  14. Koetko, että palautusjuomalla ei ole olennaista hyötyä vai onko sulla jotain muita syitä siihen ettet käytä sitä säännöllisesti?

  15. Tuleeko koulun puolesta jo liikuttua niin paljon, että et enää reenaa vapaa-ajallasi?:) Vai käytkö esim. Salilla vielä koulupäivän päätteeksi?

  16. Mitkä ovat ajatuksesi treenin ja terveellisien elämäntapojen suhteen? Otatko kuinka vakavasti/tiukasti jne?
    Ja mansikka-valkosuklaan haluaisin:)

  17. Kuinka monta kertaa treenaat viikossa? Ja kuinka monta kertaa olisi mielestäsi sopiva määrä kehoaan muokkaavalle treenaajalle? 🙂

  18. Kannatatko ns. ”superterveellistä” grammalleen punnittua ruokavalioa ja mahdollisesti nopeampia tuloksia vai normikotiruokaa ja hitaampia tuloksia? 🙂

  19. Mitä ajattelet vegaaniruokavaliosta ja voisitko kuvitella kokeilevasi sitä esim. viikon verran?

  20. Kuinka monta kertaa viikossa treenaat? Ja onko sulla ihan joku tarkka treeniohjelma vai treenaatko enemmän sen mukaan mitä kroppa ja mieli tahtoo? Eli korvaatko esimerksi fiilispohjalta salitreenejä lenkeillä?

  21. Millaisia tulevaisuudensuunnitelmia sulla on crossfittiä kohtaan?
    Mansikka valkosuklaa kuulostaa tosi hyvälle, sitä siis haluaisin kokeilla 😉

  22. Hei, ihama toi uus banneri. Nyt vasta huomasin… Ja sitten mun kysymys eli haluaisin kasvattaa lihasta, mikä olisi paras keino? Onko koskaan mahdollista saada vatsalihaksia näkyviin, jos ei kuitenkaan halua noudattaa tiukkaa diettiä? Mistä lähtisit liikkeelle?

  23. Kuinka monta kertaa viikossa treenaat jalkoja ja mikä on suosikki liikkeesi/mikä inhokki? 🙂

  24. Millä liikkeillä treenaat pohkeita? 🙂
    Mä haluisin maistaa tota suklaan makusta!

  25. Moikka! Oon jo jonkun aikaa lukenut blogias ja tykästynyt siihen kovasti:)
    Kysymykset: Onko sulla paljon päiviä jolloin treenaaminen ei kiinnosta? Ongitko silloin jostai motivaation vai otatko rennosti? Mitä ajattellet superfoodeista?

  26. Moikka! Mulla tuli mieleen semmonen kyssäri et millasii välipaloi syöt arkena koulussa sekä viikonloppusin sit kotona? Sekä miten vaik aerobinen ja kuntosalitreeni ois hyvä jaksottaa yhden päivän aikan? Kumpi ensin?

  27. Mulle muodostuu monesti ennen salia ja salilla ongelmaks uusien liikkeiden keksiminen vatsalle ja selälle. Inhottavaa pyöritellä viikosta toiseen samoja tylsiä ja nykyään ehkä vähän tehottomilta tuntuvia liikkeitä. Sikspä ehdotan jos voisit tehdä treenipostauksen vatsalle ja/tai selälle? 🙂

  28. Joskus on päiviä kun salilla energia vaan loppuu kesken kaiken, vaikka olisin syöny ja juonut hyvin. Kädet alkaa täristä ja ei vaan löydy energiaa. Ja en siis puhu normaalista saliväsymyksestä, näin käy vaan joskus. Tuntuu kuin verensokerit laskisi tai olisi nestehukka, mutta mitään syytä en noille keksi kun tosiaan syön kuitenkin ennen salia aina hyvin ja treenin aikana juon paljon. Osaatko sanoa mistä tämä voisi johtua? Auttaisiko tähän jokin treenin aikana juotava juoma?

  29. Usein bloggaajat aina kertoo hyvistä ja terveellisistä aamupaloista, mutta millanen on sun mielestä hyvä iltapala? Onko sulla jotain vakioiltapalaa vai syötkö mitä mieli tekee?

  30. Edellä on jo aikalailla tullut samoja kysymyksiä mitä itsellä on tullut mieleen. Mutta olisi kiva saada vinkkiä johonkin nopeaan, mutta hien pintaan nostavaan treeniin, minkä voisi tehdä missä tahansa.
    Itellä menee päivät pitkiksi 11-15h ja tahtoo olla todella vaikeaa mahduttaa treeniä väliin jos meinaa nukkuakkin. Vapaapäivät nimittäin tahtovat mennä juurikin nukkumiseen ja lepoon.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta