Keskivartalo vahvaksi

Suunnittelin teille tehokkaan vatsatreenin, johon ette tarvitse mitään välineitä. Tämä treeni kuormittaa vatsalihaksia monipuolisesti, joten eikun treenikamat päälle ja hetki hikoilua vaikka omassa olohuoneessa 🙂 Aikaa tähän ei mene kuin 15-20 minuuttia, joten sopii myös kiireisille!

Tehkää liikkeet rauhassa keskittyen sekä tuntumaa hakien ja pitäkää taukoja mahdollisimman vähän.

TREENI:
Linkkari x 10
Vuorikiipeilijä kierrolla x 10/puoli
Vatsarutistus x 10
Vatsarutistus kierrolla x 10/puoli
Kylkikurotus x 10/puoli
Lankku 1min

3 KIERROSTA

Tässä vielä liikkeet kuvina:

Linkkari (2)

Vuorikiipeilijä kierrolla (2)

Vatsarutistus (2)

Vatsarutistus kierrolla (2)

Kylkikurotus (2)

Lankku (2)

Onko teillä jotain treenitoiveita mitä kaipaatte? Muitakin postausideoita saa toki heitellä! 🙂

~ Amanda

amandasilver

4 vastausta artikkeliin “Keskivartalo vahvaksi”

  1. Moikka! En tiedä osaatko vastata tähän, mutta kysympähän kuitenki huvin vuoksi 😀 kun mulla on ihan suht hyvät käsilihakset, ei mitään kunnon habaa mutta semmoset perus hyvät että kyllä mä painoilla jaksan tehdä kaikenlaista ja pystypunnerrukset ja seinää vasten punnertaminen onnistuu kyllä hyvin, mut sitten punnerruksia en pysty tekemään kun ehkä pari (naisten punnerruksia) enkä silloinkaan pääse kunnolla alas asti. Osaatko sanoa mistä se vois johtua, saatanko kenties tehdä liikkeen väärin vai johtuuko se vaan siitä voimasta?

    • Anteeksi kun tungen blogin pitäjälle esitettyyn kysymykseen kommentoimaan, mutta ajattelin vain sanoa, että koska punnerruksessa käytetään rintalihaksia, niin punnertaminen kehittyy punnertamalla 🙂 Eli vaikka käsilihakset avustavatkin punnertamisessa, niin rintalihastreeni on se, jolla saat punnerrusvoimaa.

    • Näin mäkin sanoisin 🙂 Toki kädetkin tekee jonkin verran töitä rippuen myös punnerrusotteen leveydestä, mutta rintalihas on se joka ”normipunnerruksessa” pääasiassa työskentelee.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta