Yläkroppa notkeaksi

 

Oonko ainut, joka venyttelee mieluummin pelkkiä jalkoja kuin keskittyisi välillä paremmin myös yläkroppaan? Mulla on ollut puolisen vuotta tavoitteena parantaa yläkropan liikkuvuutta ja oonkin treenannut sitä enemmän. Vaikka kehitystä on jonkin verran tapahtunut, hommaa on silti aika paljon vielä jäljellä.

Tässä pari staattista liikettä, joilla saa yläkropan notkeammaksi ja joita oon itse tykännyt tehdä. Venytyksissä kannattaa pysyä n. minuutin. Näiden liikkeiden lisäksi kepillä saa todella hyvin lisättyä yläkropan liikkuvuutta, voisin käydä dynaamisia liikkuvuusharjoitteita sekä muita keppijuttuja lisää läpi myöhemmin.

PicMonkey Collage1 PicMonkey Collage2 PicMonkey Collage3 PicMonkey Collage4 PicMonkey Collage5 PicMonkey Collage6

 

Onko teillä yläkropan liikkuvuuden kanssa ongelmia?

~ Amanda

amandasilver

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta