Palautusateria raskaan treenin jälkeen

Heips! Nyt on ollut niin monta ”painavaa” postausta peräkkäin, että julkaistaan välillä jotain vähän kevyempää 😀

Mä oon viimeaikoina treenannut crossfitia usein iltaisin, jolloin oon suoraan treeneistä tultua syönyt vähän isomman iltapalan. Ajattelin kertoa teille, miltä mun palautusateria yleensä näyttää. Oon todennut tän hyväksi; palautuminen on ollut nopeaa ja nälkä pysyy tällä hyvin kurissa. Toki palautumiseen vaikuttaa myös monet muutkin asiat, mutta ei mennä nyt niihin.
Tämä ateria sisältää hiilareita ja proteiinia, treenin jälkeen yritän aina katsoa, että saan niitä tarpeeksi.

  • Kaurapuuro:
    Kaurahiutaleita, (kevyt)maitoa, heraproteiinia, mausteita (stevia, kaneli yms.), marjoja
  • Magnesiumjuomaa
  • Välillä lisäksi myös jotain hedelmää, kuten vesimelonia (josta kovasti yritän itseni mahan takia vieroittaa… :D)

Mitä te tykkäätte syödä treenin jälkeen?

~ Amanda

amandasilver

4 vastausta artikkeliin “Palautusateria raskaan treenin jälkeen”

  1. Hei! Tuntuuko susta, että vesimeloni ei sula hyvin mahassa? Täällä myös masun kanssa painiva ja huomasin vesimelonin olevan vaikea sulattaa..

    • Joo, siis mulla on ärtynyt suoli ja vesimeloni on huono hedelmä siihen. Vesimeloni on vaan niin ihana kesäherkku, että vaikeaa pysyä erossa 😀 Onneksi mansikoita voin syödä!

  2. Aa en oo ikinä tajunnu että prodee vois laittaa puuroonki =) pitää kokeilla sitä seuraavaks, oon yrittäny laittaa sitä pannariin ja päädyn aina heittää noin puolet pois :’D ehkä ostan suosiolla vaan jotai paremman makusta…

    • Mä tykkään ihan noista maustetuista, mutta toi maustamaton on tosi pahaa. Oon yrittäny nyt kuluttaa sitä tunkemalla just vaikka puuroon, onneks sen maku on kuitenkin sen verran mieto, että saa helposti peitettyä marjoilla, hedelmillä jne. Kannattaa kokeilla siis jos ei meinaa mennä alas! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta