Mun treeniviikko

Heipsan! Mun treenit on sujuneet viimeaikoina aika kivasti, harjoittelu on ollut monipuolista. Vaikka mun esisijainen panostus on aina ollut kuntosali ja tällä hetkellä crossfit, ilmojen ollessa hyvät oon saanut kammettua itseni harrastamaan myös kestävyysliikuntaa. Merkkaan aina kalenteriini päivät, jolloin teen vähän perusteellisemman kehonhuoltosetin. Näin siitäkään ei ole tullut lipsuttua, ainakaan liikaa 😀

 

Viikon 23 treenit

Maanantai:
Crossfit 1h15min

Tiistai:
Pyöräily 1h20min

Keskiviikko:
Crossfit/painonnosto 1h15min
Kävely 30min

Torstai:
Crossfit 1h15min
Foamrullailu ja venyttely 30min

Perjantai:
Lepo

Lauantai:
Jalkatreeni kuntosalilla 1h15min
Venyttely 35min

Sunnuntai:
45min rauhallinen kävely

Yhteensä: 8h40min

Pidättekö te muuten kevyempiä viikkoja, jolloin annatte kropan palautua kunnolla? Millaisia nää viikot ovat, mitä liikuntaa harrastatte tuolloin ja kuinka paljon? Mä menin joskus vuosi sitten sillä tyylillä, että kolme viikkoa kovaa ja yksi viikko kevyempää palauttelua. Nyt oon taas miettinyt, että voisin lähiaikoina pitää yhden kevyemmän viikon. Ainakin jos nää treenit tästä kovenee (ei ne ainakaan kevyempään suuntaan mene), niin jossain vaiheessa pieni keventely vois olla paikallaan.

Kuvat: Matilda

~ Amanda

amandasilver

2 vastausta artikkeliin “Mun treeniviikko”

  1. Nyt just menossa kevennetty viikko 8 kovan jälkeen. Muuten normi treenit eli 4 salia, mutta painot 70 % maksimeista. Ja enemmän kehonhuoltoa: hierontaa, rullailua ja kevyttä aerobista höntsäilyä.

    • Okei, kiva kuulla miten muut kevyen viikon toteuttaa, voi ottaa samalla vinkkiä omiin tekemisiin 🙂 Treenaatko kuinka usein kunkin lihaksen?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta