Tehokas pepputreeni missä vain

Kesällä on kivaa treenata ulkona, kun sää on (toivottavasti) lämmin ja hiki tulee vaikka vaatteita olisi päällä vain vähän. Samalla saa kivasti D-vitamiinia ja kauniin rusketuksen! Tuolloin ei ehkä tee mieli huhkia sisätiloissa, mutta miksi edes pitäisi, kun tehokkaan treenin saa aikaan pihallakin, ja halutessaan vielä ilman välineitä.

Koska varsinkin kesän kynnyksellä ihmiset innostuvat treenaamaan peppua, ajattelin yhdistää peppu- ja ulkotreenin. Niin ja toki tämän treenin voi tehdä myös sisällä huonon sään sattuessa, Suomen kesäsäähän on tunnetusti vähän, krhm, ailahtelevainen.

KYYTIÄ TAKALISTOLLE

Sumokyykky x 20
Lantionnosto x 20
Kyykkyhyppy x 20
Jalannosto taakse x 20/jalka

5 kierrosta

Keskittykää kunnolla jokaiseen liikkeeseen ja aktivoikaa tietoisesti pakaralihaksia. Lantionnostossa ja jalannostossa tehkää pieni pito ylhäällä, jotta saatte kunnolla tuntumaa. Jalan heiluttelu tai lantion ylös alas liike hallitsemattomasti ei ole kovin tehokasta 😉 Pitäkää jälleen mahdollisimman vähän taukoja. Halutessanne mukaan voi ottaa lisäpainot.

~ Amanda

amandasilver

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta