Treenaa viikko mun kanssa

Olen suunnitellut viikon treeniohjelman, jonka julkaisen täällä blogissa. Ja koska multa on kovasti pyydetty treenejä, tässä niitä samalla tulee! 🙂 Kaikki treenit voi suorittaa kotona, ja ainoat välineet mitä treeneihin tarvitsee, ovat puntit, tuoli ja leuanvetotanko. Toki ilmankin pärjää, esimerkiksi puntit voi korvata veispulloilla.
Useimmat treenit ovat aika lyhyitä, joten lisäksi voi tehdä myös omia treenejä kunhan muistaa huolehtia palautumisesta.

Tässä viikko kokonaisuudessaan:
Maanantai: lihaskuntotreeni koko kropalle käsipainoilla
Tiistai: keskivartalotreeni
Keskiviikko: kehonhuolto
Torstai: mäkijuoksu
Perjantai: lepo
Lauantai: aerobinen
Sunnuntai: käsitreeni

Eli joka päivä jokin treeni lepopäivää unohtamatta, aloitetaan maanantaina 9.3.2015. Julkaisen treenit aina edellisenä päivänä. Kuka on mukana? 🙂

~ Amanda

FitFashion

6 vastausta artikkeliin “Treenaa viikko mun kanssa”

  1. Minä oon mukana! Hauska idea neitiseni! Ja kiva ku toimii taas blogilistalla!

    • No kuules neitiseni, oikeen kiva että tuut mukaan! 😉 Ja niimpä!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta