Tehokas käsitreeni

 

Kävin lauantaina tekemässä mäkitreenin mummolassa ollessani ja sain reidet kipeiksi. Perille meni siis 🙂 Otan tän jälleen mukaan viikottaiseen treeniohjelmaan!

 

Huhhuh kun on taas pitänyt kiirettä. Joo, vaikka oonkin lukulomalla. Tänään heräsin klo 7, ja nyt vasta ennen iltayhdeksää on aikaa blogille! Lukemista, treeniä, töitä ja muuta tekemistä nimittäin riittää! Huomenna otan kuitenkin lepopäivän kaikista velvollisuuksista, sillä vanhenen vuodella, jee. Salitreffit on jo sovittuna synttäripäivälle, hyvä tapa aloittaa 19-vuotias elämä on saada habat pumppiin… 😉 Okei okei, kyllä mä nyt synttäreinä aion myös herkutella.

Mutta aiheeseen. Olen tehnyt nyt pari kertaa käsipäivänä tän saman treenin, koska oon kokenut sen hyväksi. Laittaa kädet melkosen lujille! Tämä treeni on siis suunnattu ojentajille, hauiksille ja olkapäille. Treenin voi tehdä myös kotona jos omistaa käsipainot. Ja ainahan voi käyttää niitä pulloja 🙂

Hauiskääntö tangolla + ojentajasuoristus niskan takana 4×10 (supersarjana, eli kummatkin liikkeet tehdään peräkkäin, jonka jälkeen pidetään pieni  tauko)
Vipunosto sivuille 4×10
Hauiskääntö vasaraotteella x8 + dippi x15, (supersarja) x4
Pystypunnerrus 4×10

~ Amanda

amandasilver

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta