Vastauspostaus osa 3

ruokaamatfood 057
Mitä syöt aamupalaks? Entä iltapalaks?
Aamupalaksi maitoon keitettyä puuroa mustikoilla sekä mausteilla ja iltapalaksi yleensä pari ruisleipää juustolla, kinkulla/kananmunalla sekä kasviksilla.
 
Onko joku urheilulaji jota olet aina halunnut kokeilla, mutta sinulla ei ole ollut mahdollisuutta?
Crossfit! Kunhan saan jalan oikeesti kuntoon, niin tarkoitus olis mennä On Ramp- eli crossfitin alkeiskurssille. Tällä hetkellä meno saattais olla vähän puolitehoista, kun jalka ei kestä kunnolla vielä ihan kaikkea. Toivottavasti pääsisin kuitenkin pian tolle kurssille.
Löysin itsestäni tällasen kuvan, tää on otettu ehkä pari kuukautta loukkaantumisen jälkeen. Joka tapauksessa niin, etten saanut varata jalalle vielä yhtään. Kivat rimppakintut, vähän on tosta onneksi paisunut!
Löysin itsestäni tällasen kuvan, tää on otettu ehkä pari kuukautta loukkaantumisen jälkeen. Joka tapauksessa niin, etten saanut varata jalalle vielä yhtään. Kivat rimppakintut, vähän on tosta onneksi paisunut!
Onko sulla sellasia hetkiä, ettei oo innostusta lainkaan lähtee esim.salille tai lenkille, et mielenkiinto on ihan hukassa? Mitä sillon teet tai mistä saat inspiraatiota?
No viimeksi kun muistan salimotivaation olleen hukassa, lähdin skeittaamaan, katkaisin jalkani ja kyllä muuten aika pian puhkuin motivaatiota. 
Okei okei nyt tosissaan. On mulla joskus sellasia hetkiä. Kun motivaatiopula iskee, täytyy vain lähteä ajattelematta sen kummemmin tai yrittää tsempata itseä ajattelemalla esimerkiksi omia tavoitteita ja treenin jälkeistä oloa. Toisinaan pyydän kaveria mukaan. Totta kai välillä keksin myös kivoja tekosyitä ja jätän treenit välistä. 
Inspiraatiota saan myös kaikista liikuntaohjelmista, kuten Jutta ja puolen vuoden superdieetit. Noi onnistumistarinat saa mut oikeen motivoituneeksi. Kannattaa kokeilla 🙂
DSC_0025
 
Mitä juot yleensä ruoan kanssa? Oletko kokeillut kaura-tuotteita kuten maitoa ja jogurttia? Voisitko tehdä jonkun terveellisen välipala-patukan yms. ohjeen?
Ruuan kanssa juon aina vettä. Maitoa mun pitäis kyllä juoda enemmän kalsiuminsaannin turvaamiseksi…
En oo kauratuotteita tainnut koskaan kokeilla, mutta manteli- ja soijamaitoa ja -jogurttia kyllä.
Voi ei, mun piti kehitellä tänne joku kiva eväspatukan ohje, mutta yksinkertaisesti etsinnöt jäivät kun sitä oikeaa ei heti osunut kohdalle, haha. Mutta mulla on mielessä resepti joka saattais toimia, otan tavoitteeksi kokeilla sitä ensi viikolla! Kiitos kun muistutit 🙂
Blogi ja kakku 045
 
Paras viikonpäivä liikuntaan?
Täähän on aika pitkälle makuasia, mutta mun mielestä maanantai ja perjantai. Maanantaina viikko lähtee hyvin käyntiin ja perjantaisin mua meinaa aina vähän laiskottaa ja herkkuhimokin saattaa iskeä tuolloin. Siispä treenit noina päivinä on hyvä idea!
 
Mitä mieltä olet karppauksesta ruokavaliona?
Suhtaudun karppaukseen (puhutaan nyt ”täyskarppauksesta” eli ruokavaliosta, jossa hiilarit on viety todella minimiin ja kroppa menee ketoosiin) aika skeptisesti. Etenkin liikkujat tarvitsevat hiilihydraatteja jaksaakseen. 
Laihdutusmenetelmänä karppaus on ymmärtääkseni ihan tehokas tapa pudottaa painoa, mutta kannattaa miettiä, kestävätkö (kropan) muutokset kun karppaus lopetetaan vai tulevatko kilot takaisin. Ruokavalio saattaa myös tuntua aika tiukalta, varsinkin jos ennen on syöty vähän mitä sattuu.
Hiilaritietoinen syöminen on toki fiksua, mutta kokonaan ei kannata hiilareita jättää pois.
 
~ Amanda 
FitFashion

2 vastausta artikkeliin “Vastauspostaus osa 3”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta