Vastauspostaus osa 1

Kiitos kaikista kivoista kysymyksistä, näihin oli älyttömän kivaa vastata! Tässä ensimmäinen osa vastauksia! 🙂



Jos haluat herkutella jotain mutta terveellisesti niin mitä söisit silloin?
Banaania, porkkanaa, kuivattuja hedelmiä tai jotain terveellisiä leipomuksia kuten basic protskulettuja. Siinäpä ne yleisimmät oikeestaan.
 
Jos sun pitäis valita vaan yks urheilulaji, jota saisit harrastaa koko loppuelämän, niin mikä se olis? Mitään muita lajeja ei siis sais harrastaa!
Huu hyvä kysymys! Tykkään monista lajeista, mutta ehkä se olis kuitenkin perus kuntosali. Siellä saa tehtyä niin monipuolisesti juttuja, ettei ehkä tulis niin helposti kyllästystä vaikka treenaisikin siellä vaikka monta kymmentä vuotta. Tai jos tulisi, niin muuttais treeniä vähän erilaisemmaksi. Sali on mun juttu 🙂

Hehe, kuvat vuodelta 2010!
 
Mitkä on sun lemppari terveysherkut ja lemppari liikuntamuoto?:)
Lemppari terveysherkku on oikeesti ehkä banaani, nam! Supervaikeaa keksiä lemppari liikuntamuoto, tykkään niin monesta lajista niin paljon vaikken niitä harrastakkaan. Vaikka edelliseen kysymykseen vastasin salitreenin, tähän voisin sanoa ehkä ratsastuksen. Jos mulla siis olisi maailman kiltein hepo omassa pihassa ja saisin ratsastella missä ja millon haluan 😀 Julkisista talleista en niin välitä. 
 
Mikä on semmonen urheilulaji josta et pidä?
Jalkapallo ja jääkiekko on sellasia lajeja, joista en niin välitä. Mun sisällä asuva, joskin melko hiljainen, prinsessa tulee esiin viimeistään pelikentällä. Pallon tai kiekon lähestyessä mä kyllä lähen mieluummin karkuun! En myöskään tykkää seurata kumpaakaan lajia, lätkän MM-kisojenkin aikaan pysyttelen mahdollisimman kaukana olohuoneen katsomosta. Okei okei, rehellisyyden nimissä on myönnettävä, että en mä aina vaan hiljanen ignooraaja ole, hehe 😀


 

 
Mitkä on sun tavoitteet liikunnan suhteen vai liikutko ”vain” hyvän olon takia? (Tavoitteina tarkoitan esim. jotain ulkonäköön tai miten paljon jaksaa nostaa painoja tai kauan juosta liittyviä juttuja) 🙂
Joo itseasiassa mulla on nyt pitkästä(?) aikaa myös ulkonäöllinen tavoite, haluan saada tätä päärynää vähän kavennettua… Mutta siis ihan rennolla meiningillä, hi-taas-ti ja fiksuja valintoja tehden. 
Tällä hetkellä mulla ei ole painojen kanssa mitään erityisiä tavoitteita, toki pyrin kehittymään koko ajan. 
Juoksun saralla puolimaraton kiinnostais, mutta en tiedä milloin (jos koskaan) loukkaantunut jalka on siinä kunnossa, että pystyis ton matkan hölkkäillä. Tällä hetkellä juoksu ei kulje vielä mihinkään suuntaan, kahden kilometrin lenkit on ihan tarpeeksi. Viime kesänähän mä jo treenailin puolimaratonille, mutta sit tosiaan murtui jalka, joten se haave jäi ainakin toistaiseksi…
Hyvän olon lisäksi nämä siis 🙂


~ Amanda
FitFashion

2 vastausta artikkeliin “Vastauspostaus osa 1”

    • Kiitos! 🙂 Mandariinitkin on kyllä hyviä, varsinkin kun ne ovat vähän kirpeitä. Nams! Kiva kun kommentoit 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta