Kuminauhatreeni

idkuminauha

Mä tykkään kokeilla erilaisia lihaskuntojuttuja, ja kuminauha on todella hyvä ja monipuolinen väline kun haluaa treenata kotona. Kuminauhalla saa hyvin vastusta mm. kyykkyihin tai apua vaikkapa leuanvetoon venyttelyä ja kehonhuoltoa unohtamatta. Kummari on myös hyvä väline kiireisille, tämän kanssa voi tehdä nopeankin treenin joka aktivoi lihaksia ja saa hiken pintaan. Kulkee kätevästi mukana ja tällä voi tehdä vaikka pientä taukojumppaa töissä. Käy myös hitaan herääjän aamujumpaksi. 

Tässä teille koko kropan tehokas kummaritreeni! Suunnittelin kaksi patteria, joiden liikkeitä toistetaan 5min ajan. Tämän jälkeen pidetään 1-1,5min tauko ja siirrytään toiseen patteriin. Kummatkin patterit tehdään kaksi kertaa, eli ensin 1. patteri, sitten 2.  ja taas ensimmäinen ja toinen. Työminuutteja on siis yhteensä 20. Tehkää niin nopeasti kuin pystytte.

1. Patteri: jalat

Sumokyykky x 15

Jalannosto sivulle x 15

Potku taakse x 15

Maastaveto x 15

2. Patteri; kädet

Ojentajaliike taakse x 15

Pystypunnerrus x 10

Tosta siis kädet vielä ylös! Kädet ylhäällä -kuvamatsku oli niin järkyttävää kateltavaa että niillä ei oo mitään asiaa tänne 😀
Vipunosto sivuille x 10

Hauiskääntö x 15

*Yhteistyössä kuntokauppa.fi

~ Amanda
FitFashion

Yksi vastaus artikkeliin “Kuminauhatreeni”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 1
Tykkää jutusta