Terveysjoulukalenteri 22.12.-24.12.

Tässä viimeinen joulukalenteri, viimeisenä kolmena päivänä keskitytään hyvään oloon. Ei joulua ilman hyvää fiilistä 🙂


22.12.

Satsaa uneen. Mene aikaisin nukkumaan ja huolehdi, että unta tulee ainakin 9 tuntia. Jouluna tulee kuitenkin valvottua, joten vielä kannattaa nukkua!

idjoogakynttilät

23.12.
Tee illalla rauhoittava jooga- tai meditaatioharjoitus. Joulunalusaika on usein aika kiireistä, joten nyt on korkea aika päästää kiireestä irti ja valmistautua jouluun.

christmas.tydesigns.net


24.12.
Jouluaattona kuuluu panostaa hyvään oloon ilman velvollisuuksia. Siksi tämän päivän kehoitus onkin vain, että nauti. Tee tästä päivästä vuoden paras, unohda kaikki turha ja keskity fiilikseen. Nyt ei tarvitse stressata ylimääräisestä palasta (tai paketista) suklaata, eikä mistään muustakaan.
HYVÄÄ JOULUA! ♥

~ Amanda
FitFashion

2 vastausta artikkeliin “Terveysjoulukalenteri 22.12.-24.12.”

  1. Jouluaattona on tosiaan tarkoitus vaan olla ja nautiskella, sitä ennen kuitenkin tehtävä vielä jouluvalmisteluja. Kuten tänään joulusiivous. No täytyy ajatella se hyvänä hyötyliikuntana :). Hyvää Joulua Amanda ja kiitos kuluneesta blogivuodesta!! 🙂

    • Joo täälläkin vielä aika paljon tekemistä, mutta sit pääsee nauttimaan! Kiitos samoin 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta