Treenikooste viikko 48

Lomaviikot on siitä kivoja, että on kunnolla aikaa liikkua. Eikä mulla oikeestaan ollu ees kummosempaa tekemistä, joten treeni oli aina hyvä vaihtoehto. Alkuviikosta olikin siis oikeen oikeen hyvin treeniä, loppuviikosta olikin jo muuta tekemistä 😉

idbadminton


Maanantai:
Uimahallissa lillumista 1h
Sulkapallo 1h

Tiistai:
Jooga 30min
Kävely 20min

Keskiviikko:
Kuntosali jalat 40min
Uinti 30min
Pyöräily 25min

Torstai:
Jooga 50min

Perjantai:
Lepo

Lauantai:
Lepo

Sunnuntai:
Kahvakuula 35min

Yhteensä: 5h 50min

Tiedättekö mitä? Mun lonkkaan(?) alkoi eilen sattua, tänään siihen on sattunut edelleen. Aina kun kävelen, siihen sattuu. En tiedä voiko tää johtua siitä, että mun luut on pehmenneet kun tää jalka ei oo niitä iskuja vähään aikaan saanut, mutta miksi se alkais näin myöhään reagoimaan? Ei mulla oo kävely tuntunut nivelissä pitkään aikaan…
Toivottavasti tää menee äkkiä ohi niin pääsen taas panostamaan tohon kävelyhaasteeseen. Nyt yritän vaan lepuuttaa tätä mahdollisimman paljon ja kävellä sen verran mikä tuntuu hyvältä. Jonkin aikaa voi aina kävellä, mutta jossain vaiheessa kipu alkaa aina voimistua. Hohhoijaa!

~ Amanda

FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta