Punnerrushaaste ohi

idpunnerrus

Punnerrushaaste loppui 21. päivä. Postaus tästä tulee vasta nyt, koska halusin selvittää menikö 20 punnerruksen tavoite rikki (puhun nyt siis miesten punnerruksista eli polvet ilmassa). Mulla oli kuitenkin yläkropan palautumisen kanssa vähän ongelmia, joten en olis saanut oikeaa tulosta väsyneillä lihaksilla. Mutta, palautumisjakson jälkeen tavoite saavutettiin, jees!

Punnerruksia aion tehdä jatkossakin, ne on tehokkaita ja niistä saa kehiteltyä todella monenlaisia versioita. Ne myös nostaa sykettä ja tuo treeniin sitä äksöniä mitä usein kaipaan. Kokeilin itse haasteen aikana punnerruksia mm. eri levyisillä otteilla, yksi jalka maassa, erilaisilla pomppujutuilla ja yhdellä kädellä (yritykseksi jäi).

Miten teillä meni?

Ja hei, muistakaa, että huomenna alkaa viikon kävelyhaaste! Vähän kyllä kauhistuttaa joudunko nukkuakkin kävellen, se nähdään huomenna! Iiks.

~ Amanda

FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta