Hikipuristus treenin loppuun

Mä oon alkanut kaipaamaan kunnon hikeä, mikä on mulle todella vaikeaa treenatessa voimaa. Vaikka lihasta kuinka polttaisi, oon yleensä liian freesin näköinen treenin jälkeen. Siksi tykkään ottaa treenin loppuun mukaan myös jotain hikisempää. Tein yksi päivä tällasen setin voimatreenin päätteeksi. Mä tein ilman painoja kyykkyosuudet, koska en vielä uskalla tehdä askelkyykkyjä lisäpainoilla. Suosittelen tervejalkaisten silti ehdottomasti ottamaan lisäpainot mukaan, niin saatte treenistä entistä rankemman!

idtreeni

Tein tämän treenin silloin, kun punnerrushaasteessa täytyi tehdä 70 punnerrusta. Mulla oli vuorossa jalkapäivä, joten yhdistin nämä kaksi samaan treeniin. Sanon vielä, että tää kannattaa tehdä treenin päätteeksi, koska jalkoja kannattaa harjoittaa monipuolisemmin kuin pelkillä askelkyykyillä. Mutta tää on kiva lisä! Saa hien pintaan, tuntuu lihaksissa ja nostaa sykettä.

Treeni
10 punnerrusta
15 askelta askelkyykkykävelyä
x 7

Tää oli muuten 200. postaus, haha!

~ Amanda
FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta