Kahvakuulatreeni koko kropalle

Phuuuuuuuh! Täytyy kyllä myöntää, että joko mun kunto on surkea tai sit onnistuin kehitteleen kovan treenin. Vähän nääs tuntu lihasten lisäksi hengityselimissä. Jalka on jo siinä kuosissa, että saan jo ottaa muutamia juoksuaskeleita. Joten hei, pitäähän 4kg kahvakuulatreeninkin sit onnistua. Askelkyykkyjä en vielä uskalla lisäpainoilla tehdä, jossain liikkeissä murtumakohtaan tulee vielä pientä painetta ja tää on sellanen josta en vielä oo ihan varma. Parempi siis jättää toistaiseksi väliin. Normikyykyt onneksi onnistuu jo pienillä painoilla. Mihinköhän toikin nyt liitty. Mutta, hyvä kunto, täältä tullaan!

Mennään samalla tutulla kaavalla mitä jossain muissakin mun kahvistreeneissä. Eli ensin kaikki liikkeet läpi niin, että jokaista liikettä tehdään 1,5min. Sen jälkeen toinen kierros 1min ja kolmas 0,5min. Mä käytin tässä ajastinta apuna, joskus oon kans laskenut päässä. Siinä tosin on se vaara, että aletaan laskea nopeempaa kun ei enää jakseta 😀

Kahvakuulatreeni koko kropalle

Heilautus

idkahvis

Selän ojennus

Kyykky

Istumaannousu

Sumokyykky

Ps. Kuvat on aina mitä on, niin on nytkin. 
~ Amanda 
FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta