Lukijoiden palkkarivinkit

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! 🙂 Sain kivoja ideoita mitĂ€ syödĂ€ treenin jĂ€lkeen, tĂ€ssĂ€ parhaat vinkit. Hiilarit ja protskuthan nĂ€issĂ€ palkkareissa on yleensĂ€ kovassa huudossa ja juuri niin sen pitÀÀkin mennĂ€. Hiilarit ja rasvat tĂ€ydentÀÀ lihasten energiavarastot ja proteiini rakentaa uusia lihassoluja. Moni muuten sanoi, ettĂ€ syö mitĂ€ suuhun sattuu seuraavaksi tulemaan. Ihan hyvĂ€ vaihtoehto sekin jos ruuat mitĂ€ syödÀÀn on terveellisiĂ€.

Lukijoiden palkkarit

Ja tÀssÀ vielÀ pari mun keksimÀÀ palkkaria
Smoothie ja ruisleipÀ
idpalkkari
Karjalanpiirakka ja proteiinijuoma
Mantelimaito (Okei, nyt kun join kokonaisen juoman, niin hyi ettĂ€. Kulaus kulaukselta vaan pahempaa ja pahempaa! EhkĂ€ tĂ€stĂ€kin vois opetella tykkÀÀmÀÀn…) tai oikea maito (ne pillimehuversiot sĂ€ilyy huoneenlĂ€mmössĂ€, mutta huoneenlĂ€mpöinen maito ei kuulosta hyvĂ€ltĂ€. Opettelua siis eessĂ€!).
RuisleipÀÀ ja kananmunaa
LisĂ€ksi mulle tuli mieleen evĂ€spatukat ja hedelmĂ€t jotka kĂ€yvĂ€t myös hyvin osaksi palautusateriaa. Niiden kanssa voi juoda proteiinijuomaa, maitoa tai piimÀÀ. 
MÀ itse syön usein palkkarin jossain muualla kuin kotona. Bussi ja koulu on aika perinteiset ruokapaikat, haha. TÀstÀ postauksesta sain itsekkin lisÀÀ idiksiÀ mitÀ syödÀ kun on hikoillut. Mulla on aina ihan kamala nÀlkÀ treenin jÀlkeen, joten mÀ en yleensÀ jaksa odottaa kotiin asti ettÀ saan jotain suuhunpantavaa.

Toivottavasti muutkin saitte uusia ideoita ja inspiraatiota! 

~ Amanda

FitFashion

2 vastausta artikkeliin “Lukijoiden palkkarivinkit”

Vastaa

SÀhköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentÀt on merkitty *

 
TykkÀÀ jutusta