Mitä haluan saavuttaa?

Motivoivia tavoitteita on hyvä olla jos haluaa kehittyä. Kehittymisessä tärkeitä tavoitteita ovat erityisesti tavoitteet liikunnan parissa, esimerkiksi maastaveto x kilomäärällä. Tällä en siis tarkoita ulkonäöllisiä juttuja, niissä kehittymisen huomaa sen verran hitaammin, etteivät ne ainakaan mua motivoi samalla tavalla liikkumaan. Ruokailua on sitten helpompi pitää kasassa ulkonäöllisillä tavoitteilla.

idvenyy

Mietin itselleni vähän uusia juttuja, joita haluan saavuttaa. Jotkut näistä olen saavuttanut jo joskus, mutta en ole loukkaantuneena pystynyt tai jaksanut niitä ylläpitää. Lihas- ja aerobinen kunto sekä venynyys on huonontunut selvästi.
10 leukaa: en siis halua kasvattaa kaksoisleukaani, vaan saada leuan tangon yli (ehe ehe, huono läppä). Nyt menee enää joku viisi jos sitäkään, mutta näissä kehittyy todella nopeaan tahtiin kunhan vain tekniikka on hallussa. Leuanvedot ovat ainoa tavoite jota olisin pystynyt ylläpitämään murtuneella jalalla.
Pistoolikyykky: Vielä ei mene ihan alas asti. Kun menee, alan lisätä kyykkyjen määrää. Nämä siis terveellä (vasemmalla) jalalla, pelkällä oikealla en vielä vähään aikaan uskalla kyykätä.
20 miesten punnerrusta: Joku 10 menee tällä hetkellä, siitä ei ole suunta kuin ylöspäin.
Spagaatti: Melkein menee, mutta ei ihan. Joogaa, venyttelyä, joogaa siis!

Ulkonäöllisiä tavoitteita mulla on tällä hetkellä murtuneen jalan saaminen normaaliksi (tämä on samalla myös terveydellinen tavoite) ja olishan tuota alakroppaa muutenkin kiva saada vähän paremaan kuosiin. Liikkumattomuus on väkisinkin jättänyt joitakin jälkiä erityisesti alakroppaan jonka lihaksia en ole pystynyt pahemmin treenaamaan ja johon rasva muutenkin tykkää kertyä. 
Vielä menee kauan aikaa ennen kuin saan alkaa normaalisti liikkumaan, näillä siis mennää toistaiseksi!

Hauskaa viikonloppua!

~ Amanda
FitFashion

2 vastausta artikkeliin “Mitä haluan saavuttaa?”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta