Paranna vastustuskykyäsi – nauti vitamiinifruitie

Plaah, en jaksais enää tätä nuhaa. Ääni on ihan tukkonen nenästä puhumattakaan ja roskikset täyttyy nenäliinoista. Kuulostaako tutulta? Mulla on ensi viikolla maanantaina ja perjantaina ylioppilaskirjotukset ja voin sanoa, ettei kirjottaminen kipeenä pahemmin houkuttele.

Nyt mä alotan kunnon taistelun näitä pöpöjä vastaan. 
  • Tankkaan vitamiineja sekä ruuasta että purkista. Syön monipuolisesti ja kiinnitän erityisesti huomiota siihen, että syön paljon hedelmiä, kasviksia ja marjoja.
  • Lepään, otan rauhassa ja nukun hyvin.
  • Pidän itseni lämpimänä. 
  • Huolehdin hyvästä hygieniasta.
  • Niistän, niistän, niistän, jotta virukset löytää tiensä ulos.
  • En stressaa. 
  • Juon hunajavettä.
Edellämainitut auttavat siis myös parantamaan vastustuskykyä, mutta edistävät myös jo puhjenneesta taudista parantumista. Liikunta kannattaa muistaa hyvänä lujan vastustuskyvyn ylläpitäjänä ja kun halutaan parantaa vastustuskykyä. Mä luulen, että suuri syy mun sairasteluun on se, etten ole liikkunut. Koen, ettei mua kauheesti stressaa kirjotukset, sen en siis luulisi olevan syy tähän.
Tässä vielä ihana vitamiinifruitie. Oli ihanaa tulla perjantaina kaupan kautta kotiin ja surauttaa piristävä fruitie kouluviikon päätteeksi. Ulkona oli niin ihanan lämmin, että nautin tämän välipalan terassilla istuen. Ihanan kesäistä! 
Fruitiesta saa kivasti energiaa ja ison satsin vitamiineja, joiden avulla vastustuskykykin paranee!
idfruitie
Vitamiinifruitie (n. 4-5 lasillista)
2 omenaa
2 banaania
mango
mansikoita
Maun mukaan rypäle-appelsiini-mandariini -tuoremehua
Surauta kaikki blenderissä ja nauti!
~ Amanda
FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta