Treeni alakropalle ja luille

Noniin, nyt vähän erilaista treeniä kehiin. Kehittelin tällasen treenin jossa loikitaan, juostaan täysillä ja ponnistetaan milloin mihinkin suuntaan. Jalkojen lihasten lisäksi tässä treenissä vahvistuvat luut.
Tee liikkeet mahdollisimman suurella teholla, keskity jokaiseen toistoon ja ota itsestäsi kaikki irti. Syke nousee ja hiki valuu 😉
50m juoksua räjähtävästi
15 kyykkyhyppyä
5 vauhditonta pituushyppyä (älä tee näitä putkeen, pysähdy hetkeksi ennen kuin ponnistat uuteen pomppuun)
15 x-hyppyä
5 räjähtävää ponnistusta mahollisimman korkealle  (älä tee näitä putkeen, pysähdy hetkeksi ennen kuin ponnistat uuteen pomppuun)
Tee yhteensä 3 kierrosta.
Sain kolme innokasta treenaajaa kokeilemaan tätä treeniä, tässä heidän kommenttinsa treenistä:
Treeni nosti sykettä, hengästytti, laittoi hien virtaamaan ja väsytti lihakset. Seuraavina päivinä etureidet ja vatsalihakset olivat jumissa.
~ Amanda
FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta