Erilaisia väli-/iltapalavaihtoehtoja osa 1

Välipalat tuottavat välillä ongelmia. Kun tulee nälkäisenä kotiin, ei jaksaisi yhtään miettiä mitä syö. Muutenkin välipalalla tulee helposti napattua jotain hyvää. Tässäpä siis erilaisia välipalavaihtoehtoja jotka pitävät nälän hyvin poissa ja ovat terveellisiä! Yritän välillä postailla näitä lisää.

Maitorahka, steviaa, mustikoita ja cashewpähkinöitä. Täällä lisää hyviä, välipalaksi sopivia rahkavälipaloja.

Rahkapohjainen iso smoothie tai smoothie jossa on heraproteiinia.

Kaksi ruisleipää joissa margariinia, juustoa, tomaattia, kurkkua, paprikaa, avokadoa ja salaattia.

Terveyshamppari.

Proteiiniletut. Vatkaa kahden kananmunan rakenne rikki ja lisää joukkoon 1-2 ruokalusikallista minttusuklaaheraproteiinijauhetta ja paista kookosöljyssä. Syö mansikkasurvoksen ja stevian kanssa.

~ Amanda

FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta