Ruokapäiväkirja

Ajattelin että voisin välillä laittaa tänne yhden päivän ruokapäiväkirjoja.
Tänään on ollut huono ruokarytmi, aamupalan ja lounaan väli venyi yli viiteen tuntiin, söin välipalan sen takia heti lounaan jälkeen. Päästäkseni takaisin rytmiin söin iltaruuan liian pian ja nyt olo on ömh, aika tuhti eikä tee kyllä mieli ainakaan kalakeittoa vaikka hyvää se oli.

Tässä siis lauantailta kaikki ruuat.

Aamupalan söin joskus 10 aikaan, en älyä miten nykyään nukun melkein kymmeneen! Ennen heräsin 8-9 välillä. Ehkä se vois selittyä lujemmalla treenillä..?
Söin kahden kananmunan munakkaan jonka maustoin yrttisuolalla, kurkkua, tomaattia, paprikaa, porkkanaa, marjoja, kaksi pirkan feikkiweetabixpalaa, rasvatonta maitoa ja vettä.
Aina mun aamupala ei ole näin runsas, mutta ainakin pysyy nälkä pitkään poissa.

Lounaaksi söin kanakasvissosekeittoa joskus 15.30… Meni vähän myöhäseksi. Laitoin keittoon nyt vaan porkkanaa, perunaa, kanaa ja mausteita. Ainiin ja maitoa. Ja vettä.

Välipalaksi/jälkiruuaksi söin proteiinilettuja (2 kananmunaa ja 3rkl minttusuklaaheraproteiinia) ja mansikoita vähän ennen neljää. Nami, oikeesti noi on niin hyviä, voisin syödä niitä ainakin sata =)

Iltaruuaksi söin lautasellisen lohikeittoa kuuden aikaan. Hyvää, mutta hyi, tuli ällö olo koska söin normiverran vaikkei ollut nälkä vielä, eli söin myös liian pian. Ainiin, söin tämän lisäksi hieman jäävuorisalaattia, se ei ehtinyt kuvaan.

Iltapalaksi söin rahkaa jossa raastettu omena, teelusikallinen kanelia ja sokeria (yleensä käytän steviaa, mutta se oli päässyt loppumaan). Söin tätä vasta 11, hehe.

Pitkin päivää ja aterioilla join aina vettä.

Meni kyllä vähän plörinäks noi ruokailuajat. Ilman koulua menee heti epäsäännöllisemmiksi.

~ Amanda

FitFashion

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta